Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamácia tovaru

  • Ako postupovať pri reklamácii:
    • Vyplňte prosím reklamačný formulár (zvolte REKLAMOVAŤ TOVAR).
    • V rámci vyplnenia reklamačného formulára budete požiadaní o priloženie fotografií poškodeného tovaru. K uznaniu reklamácie nie je vždy nutné odosielať tovar späť.
    • Počkajte na posudok reklamačného oddelenia. Najneskôr do 3 pracovních dní vás budeme kontaktovať e-mailom a spoločne sa dohodneme na ďalšom postupe. Všetky reklamácie vyriešime najneskôr do 30 dní.

Vrátenie tovaru

  • Ako postupovať pri vrátení:
    • Odstúpiť od zmluvy môžete do 14 dní od doručenia tovaru na vašu adresu vyplnením formulára na vrátenie tovaru (zvolte VRÁTIŤ TOVAR).
    • Do vašej emailovej schránky vám zašleme podklady k odoslaniu tovarov späť k nám.
    • Peniaze zasielame na váš bankový účet spravidla okamžite po doručení tovaru na našu adresu, najneskôr však do 14 dní.
    • V prípade, že ste pre platbu využili platobnú bránu PayPal a máte v účte PayPal aktivovanú službu vrátenie zdarma, PayPal vám preplatí náklady na vrátenie tovaru.
    • Tovar zakúpený na kamennej predajni nie je možné vrátiť!

Výmena tovaru

  • Ako postupovať pri výmene:
    • Vymeniť tovar môžete do 14 dní od jeho doručenia na vašu adresu vyplnením formulára výmeny (zvolte VYMENIŤ TOVAR).
    • Do vašej emailovej schránky vám zašleme podklady k odosielaniu tovaru späť k nám.
    • Akonáhle zásielka dorazí do nášho centrálneho skladu, obratom na vašu adresu zašleme nové tovary. Za jeho odeslanie neúčtujeme žiadne poštovné bez ohľadu na cenu zásielky.
    • V rámci interného procesu výmeny tovaru môže ★ coreshop.sk vytvoriť novú objednávku vo tvojom zastúpení.

Na čo si dávať pozor pri vrátení a výmene

  • Na vyplnenie online vratkového formulára máte 14 dní od doručenia tovaru na vašu adresu.
  • Lehota na fyzické zaslanie tovaru po vyplnení vratkového formulára je z dôvodu aktuálnych udalostí predĺžená na 14 dní od ukončenia celoštátnej karantény, pre viac informácií nás prosím kontaktuje na sklad@coreshop.sk
  • Tovar nesmie ukázať známky opotrebenia, používania, či poškodenia.
  • Tovar musí byť starostlivo zabalené, ideálne v krabici, v ktorej vám bolo zasláné, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
  • Pre balíky o veľkosti viac ako 38 x 30 x 5 cm prosím vyberte pri posielaní spôsob dodania ako Balík na adresu, v opačnom prípade je možné, že nám balík nebude doručený.
  • V prípade, že vraciate tovar v originálnom obale (napr obuv), nelepte prepravný štítok ani nepíšte adresu priamo na neho. Krabicu buď obalte do fólie, prípadne vložte do dalšieho obalu.
  • Prosíme, nezasielajte tovar naspäť formou dobierky, také zásielky nemôžeme prevziať.
  • Berte prosím na vedomie, že ★ coreshop.sk neprepláca náklady na zasielanie tovaru na jeho adresu.

Adresa pre zasielanie tovaru:

Adresa pre zasielanie tovaru bude doručená na vašu e-mailovú adresu po vyplnení príslušných online formulárov vyššie.

On-line riešenie sporov

S platnosťou od 15.februára 2016 ustanovila Europská komisia platformu pre mimosúdne riešenie sporov, ktorá umožňuje spotrebiteľom riešit spory týkajúce sa ich online objednávok bez nutnosti súdneho procesu. Tento proces riešenia sporov je k dispozícii na následujúcom externom odkaze: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Spoločnosť METALSHOP.CZ, s.r.o. nie je povinná a bohužiaľ sa nemôže zúčastniť alternatívnych, mimosúdnych vyrovnání.

METALSHOP.CZ, s.r.o.

Bystřice 174 (u nového hřbitova)
739 95 Bystřice
IČO: 28574699
DIČ: CZ28574699
ČESKÁ REPUBLIKA

Potrebujete poradiť?

Kontaktujte nás e-mailom na alebo na čísle +420 228 885 606 v po-pi 7 až 20 hodin