Časté otázky

POŠTOVNÉ A DOPRAVA

Koľko je poštovné?

Cena, za ktorú si výrobok objednáte, je koncová, nepripočítavame už žiadne DPH, ani nič iného. Cena za poštovné sa Vám vždy pripočíta pred záväzným odoslaním objednávky. Podrobne rozpísané spôsoby dopravy a poštovného.

Čo presne znamená údaj "doba expedície" u výrobku?

Predstavuje čas, za ktorý sme schopní tovar vystaviť, zabaliť a poslať. Potom už záleží na dopravcovi, ako dlho k Vám balík poputuje.

Posielate veci aj inam?

metal-shop.eu!

TOVAR A DOSTUPNOSŤ

Ako vyberať tovar?

 Všechen sortiment je rozdělen do kategorií a podkategorií vlevo.

↓ Uvnitř kategorie si můžeš vybrat podle podkategorie, oblíbené skupiny, značky nebo stylu.


Můžeš také vyhledávat podle klíčových slov použitím hledacího okénka vpravo nahoře .

Čo ak nie je veľkosť, ktorú chcem?

Všetok tovar, ktorý máme na webe, máme tiež fyzicky skladom - preto niekedy dôjde tovar napríklad aj za 3 dni od objednania. Pokiaľ nemáme požadovanú veľkosť, sledujte web, možno pribudne. Aktuálne zásobu meníme často. Pokojne nám napíšte a spýtajte sa na eventuálny termín dostupnosti. Nepredávame tovar, ktorý fyzicky nemáme!

Ešte mi nedošla objednávka, ktorá mala prísť už pred 3 dňami, preto by som sa chcel opýtať, či dôjde a kedy?

Znovu opakujeme, že počet dní u výrobku je iba doba, za ktorú sme my schopní výrobok nájsť, zabaliť a poslať, všetko následne záleží na dopravcovi. V momente, keď balík pošleme, vám príde e-mail, ktorý Vás o odoslaní informuje.

Môžem si veci niekde prezrieť osobne? Kde máte sklad / predajňu?

Sklad sa nachádza v Bystřici  v ČR, rovnako tak aj predajňa - nemáme žiadnu inú predajňu v ČR alebo na slovenské! Viac informácií o tom, ako sa tam dostať, nájdete tu.

PROBLÉMY S NAKUPOVANÍM

Prečo po pridaní vecí do košíka nemôžem vybrať typ platby?

Máte objednávku vo výške minimálne 6 Euro? Ak áno, a napriek tomu to nejde - váš prehliadač nemá zrejme zapnutú podporu Javascriptu, skúste iný prehliadač alebo počítač. V prípade, že problémy pretrvávajú, skopírujte obsah košíka do e-mailu a vykonajte objednávku týmto spôsobom.

Ako mám zmeniť údaje pre doručenie u svojho účtu?

Je to jednoduché - po prihlásení kliknite vpravo hore na svoju prezývku.

ZÁRUKA A VÝMENA TOVARU

Čo keď si niečo objednám a netrafím číslo alebo sa mi to jednoducho nebude páčiť?

Garantujeme vám vrátenie peňazí alebo výmenu, pokiaľ vec čo najskôr odošlite späť a bude všetko nepoužité. Viac infromácie o vrátenie tovaru. Více infromací o vrácení zboží.

PROFILY UŽÍVATEĽOV

Oplatí sa založiť si profil?

Samozrejme! Aktívni užívatelia s najlepšími profily získajú bonusy, zľavy a ceny. Navyše vidíte všetky svoje schválené fotky u produktov, môžete komentovať profily ostatných a tento profil využívať aj ako osobnú stránku (v diskusných fórach, komentároch, na blogu).

FOTKY UŽÍVATEĽOV

Prečo mi nejde vložiť fotku k produktu?

Najprv sa prosím uistite, že k danému produktu je možné fotky vkladať a produkt je stále v ponuke. Dôležité je, aby fotka mala strany v pomere 4:3 alebo 3:4 - to preto, aby sa to rovnako všade zobrazovalo. V praxi to znamená, že fotka musí mať rozmery v týchto násobkoch - tzn. napr dlhá strana 400px ku kratšej 300px alebo 800px a 600px apod.

Prečo má fotka nebola schválená?!

Neschvaľujeme každú fotku - ako by to vyzeralo! Najlepšie inšpiráciou sú už schválené fotky. Základné pravidlá:

  • na fotke musí byť daný produkt
  • na fotke musí byť užívateľ
  • fotka musí byť originálna, dobre vyfotená a niečo vyjadrovať

Prečo ste schválili niekomu inému fotku a ma podobnú nie?

Práve preto! :) Nechceme príliš rovnakých fotiek, ideálne by bolo, aby bola každá fotka originál. Dôvody prijatia alebo neprijatia vždy prídu v e-mailu. Ak nám napíšete otázku, prečo nebola fotka prijatá, je to zbytočné - fotku už nejde spätne dohľadať a navyše schvaľovanie robí viac osôb naraz.

Ako uplatniť zľavu za fotky?

Jednoducho! Po pridaní do košíka sa vám objaví možnosť začiarknutie, koľko bonusov chcete k danej objednávke uplatniť (k 1 objednávke možno iba 2 bonusy a tie nesmie presiahnuť 30% ceny objednávky), potom pokračujete k pokladni a cena sa vám automaticky zníži!

FESTIVALY S METALSHOP

Už ste u nás nakúpili?

Áno? Tak to máte skvelú zľavu na všetky partnerské festivaly!
Nie? Tak je načase niečo objednať :)

Ako požiadať o zľavu?

Stačí sa prihlásiť ako náš zákazník a zaregistrovať sa v profile daného festivalu.

Ako spoznám, že som sa naozaj zaregistroval?

Po úspešnom zaregistrovaní Vám príde e-mail s potvrdením.

Ako si vyzdvihnem objednaný lístok?

Lístok si kúpite priamo na mieste festivalu. Aj so zľavou bude rezervovanie na Vaše meno ;)

Časté otázky týkajúce sa aktuálnych rezervácií nájdete na našom blogu - Zľavy na festivaly 2011


Produkty

Overené zákazníkmi